बन्दको बिरोधमा


स्यानु पार्इजा

नेपाल बन्द को बिरोधमा
मैले रेडियो सुन्न बन्द गरे
टिभि हेर्न बन्द गरे
पत्रिका पढ्न बन्द गरे
लेख्न पनि बन्द गरे
नेताको भाषण सुन्न बन्द गरे
सुन्य कोठामा मैले
मैले आफैलाई बन्द गरे
के मैले आफैलाई न्याय गरे ??
म त खाली १ भोट खसाल्ने मान्छे
कोठामा बन्द भए के बिग्रियो ?
बन्दको बिरोध मा कोठामा बन्द हुदा हुदा
अचानक मेरो स्वास्थ्य बिग्रियो
फलानोले गरेको बन्दले बाटो खुल्यो
डाक्टरले गरेको बन्दले अस्पताल बन्द थियो
शिक्षकले गरेको बन्द ले बिधालय बन्द थियो
काम नगरि खान पल्लकेका लाई के चिन्ता
काम गरेर खाने को चुलो बन्द थियो
भोकले रुन नसकेर नानीहरुको रुवाई मन्द थियो
मानवअधिकार ??
मानवअधिकार लाई पानामा ब्याख्या गरेर
स्बार्थको च्याखे थाप्नेहरु
प्रजातन्त्र र गणतन्त्रलाई तुलमा टांङ्नेहरु
तिमीलाई के थाहा बिरोधमा तिमीले बाल्ने
राँके जुलुसको खर्च झुपडीमा पुगेको भए
कयौ गाउँमा राती टुकी बल्दथ्यो
तिमीले बोकेको तुल र ब्यानरले
कतिको पौषको जाडो कात्थ्यो
तिमीले छरेका पर्चा र पम्पेलेटको पैसाले
कयौको पढाई खर्च पुग्ने थियो
सडकमा रमिता हेर्नेहरु
सडकमा नारा लगाउनेहरु
मात्रै एक पटक सोचौ
बन्दको फाईदा कस्लाई पुग्यो ?
पुरानो उखान सबैलाई थाहा छ
ढोका थुनेर बिरालो कुट्नु हुदैन
न्याय दिने न्यायलय न्याय दिनेलेनै बन्द
ज्ञान दिने बिधालय गुरु ले नै बन्द
देश चलाउने ले नै नेपाल बन्द गराउने हो भने
बन्दनै बन्दले बन्द कोठाको बिरालो
रिस पोख्न उस्को दिसाले
बन्द गराउनेको टाउको मा बर्साउनेछ
तिम्रो टाउको मैला हुनेछ
उस्को हात र आँगन
बन्दको अन्तिम मोड मा यस्तै हुनेछ
तिमीले बागमती मै भए पनि मुख धुनु पर्नेछ
थाहा छ बागमती मैला छ

1 comment:

Limbu Tumbapo said...

syanu ji tapai ko lekhama eak damai damchha keep it up.