बनेर अन्जान


गणेश मगर

1.बनेर अन्जान
बनेर अन्जान गरे चोखो माया
भएछ म बाट भूल
क्ष्यण भर को निम्ति राख्यो उस्ले संगाली
पाए धोका स्वार्थी धमिलो रैछ माया
छोडेर गईं सम्झना को फूल
रुदै छू अहिले म यहाँ
सम्झेर उनीलाई मन है मेरो बाँधी
पश्चाताप को आँसु ले पखाली ................

2. नयन भरि
नयन भरि रोदन
आँसु छ गहभरी
तिमि आफै भन
छोडी जाने निर्मोही
पोल्छ यो मेरो मन
तिम्रै यादले घरि-घरि
बिर्सी तिमीलाई हाँसु म के गरि?

3. भो अब त
भो अब त रुदिन भन्छु
रसिन्छ यी नयन हरु
उफ सम्झन्न अब त भन्छु
आउछ तिम्रै मात्र यादहरु
थाहै नपाइ चिरिन्छ यो मन जता ततै

4. नया नेपाल रे
नया नेपाल रे
खै के छ यहाँ नया ??
नया त छ केवल
उही २ सब्द न + याँ
अरु त सबै पुरानै छ
नेता नक्कली
भासण नक्कली
सबै सबै नक्कली
ओलीको बोली देखि लिएर
माकुनेको झूटो आस्वासन
सुनेको छू माइला दाइको त अझै
मर्या छैन रे कुर्सी मा बस्ने दाऊ
के यही हो त नया नेपाल?
उफ
खेल त उही पुरानै छ यहाँ
दिनेको ठेगान छैन
लिनेको फुर्सद
सबैको आ-आफ्नै दाऊ
सबै थोक मूल्य ब्रीद्दी बढेर
कहा पुगिसक्यो भाऊ
के यही हो नया नेपाल?
जहा बिस्वमा चिनिन्छ
जल श्रोत को धनि देश
नेपाल लाइ
तर खोई यहाँ अझै लोडसेडिंग घटेको?
ए गांठे
भन्छन सबै सान्तिको अबतार बुध्ध
जस्को जन्म यही
हाम्रो नेपाल मा भयो रे
सुन्दा नि हाँसो पो लाग्छ गांठे
यदि यही नै हो साचो भने
खै अझै यहाँ हिंसा, हत्या,मार,काट घटेको?
के यही हो त नया नेपाल?

त्यसैले म त भन्छु
यहाँ नया त छ केवल
जनता,जनताकै बिस्वास,भरोसा
तर खेल त उही पुरानै हो
म ठीक भन्दै छू
हो म ठीकै भन्दैछु
आखिर हाम्रा नेता भनौदालाइ
घुम्ने कुर्सी भए पुग्छ
उही कुर्सीको कारण
सोझा साझा निमुखा जनता
सधै तल थिचिन्छ भने
यस्लाई हामी के नया नेपाल भन्ने??
मैले त
सुन्छु लोकतन्त्र पो आछ रे
उफ उराठ लाग्दो सुन्दानी
यही नेपालमा क,ख,ग,घ नाजान्ने लाइ नि
कुर्सी मा पो राख्यो रे
खै त अस्ति जेस्ठ १४ मा
नया सैलिको संबिधान बनाउने भन्थ्यो
त्यही पनी माकुने र प्रचन्ड
दुबैको सहमति नमिलेर
म्याद पो थप्योरे
के यही हो त नया नेपाल?
उफ वाक्क लाग्छ
नेपालको हालत देख्दा नि
आखिर
यता गयो उस्तै छ
उता गयो त्यस्तै छ
यहाँ जता ततै बिना उदेस्य
कालो टाएर को साथ मा
आफ्नै दाजू भाई आ-आफै
गोली र बारूद को कोसेली साटी
आफ्नो सींगो निर्दोस सरीर लाइ
बीर सहीद उपनाम को
घोषित गरि रहेछ
भने के यही हो नया नेपाल???
हाहा हाहा हाहा
हाँसो पो लाग्छ गांठे
यो नेपालको हालत देख्दा नि
बिना अर्थ चूनेऊ यहाँ हामीले
१०० थरी फुल्का हामी
एउटइ माला नेपाली
रास्ट्र गानालाई यो त केवल
केवल
गानाकै रुपमा सिमित छ
जहा हामी अझै
एक लाटो कोसरे चरि झै बनी
उल्लू पना गरि रहेछौ
अर्थात यो होकी
अझै यो देश मा छुवा-छुत र जात-भात
यी दुई कुरालाई लिएर
ठुलो जातले सानालाई
धनि ले गरीब लाइ मुर्ख बनी
थिचोमिचो गरि रहेछौ भने
के यही हो नया नेपाल?
हत्तेरी एस्मा मैले के गर्ने?
हाम्रा देस का नेता भनौदा
यही दृश्य हेरी
अनबीज्ञ नाटकीय रुपमा
स्वार्थी हाँसो खीत्का छोड़ी रहेछ भने
के यही हो नया नेपाल?
त्यसैले म त भन्छु
आऊ नया पुस्ताका नया जनता
मिलाऊ हात माथि हात
बढ़ाऊ एक आपस मा
गहिरो मित्रता को एकता
बढौ सबै मिली हाम्रो देश नेपाल
पहिलेको झै हराभरा बनाउन
अनी मात्र हास्छिन हाम्री
नेपाल आमा
आफ्नो मनै खोलेर
पहीले को झै गरेर
र...........र भान्नेछिन
लगाइदेउ ति नेता देश द्रोही लाइ
जुत्ताको माला खौरिदै तिन्का
टाउको अनी...............
अनी लगाऊ कालो मोसो
रंगाऊ तिन्का गाला
गरिदेउ त्यस्तो नेतालाई
देसी निकाला चद्काउदै
रंगेको त्यों गाला
त्यसैले म पनी भन्छु
यही हो साचो -- हो यही हो साचो
अनुरोध छ मेरो सबैलाई
आछ तपाई हाम्रै पालो
बनाऊ हामी आफै मिलेर आफ्नै देश
पहिलेको झै हराभरा
सुन्दर सान्त बिसाल नेपाल.............
.किन र यत्ति नि छैन तपाई हामीमा हिम्मत?????

No comments: