सालनै याद नहुनेको :नयाँ सालको शुभकामना


स्यानु पाईजा

हरेक बर्ष जस्तै
यो बर्ष म साहेद
तिमीलाई शुभकामना
दिन भ्याउदिन होला
साहेद तिम्रो फोन पनि
रिसिभ गर्न भ्याउदिन होला
म कहि ----------------
ब्यस्त हुन्छु होला त्यो दिन
जनजाती को सभा छ
आदिबासीको सभा छ
जातीबादीको सभा छ
अतिबादीको सभा छ
जताततै नगई नहुने छ
भाषण लेखेर तैयार छ
आस्पासन घोकेर कण्ठै छ
कहाँ कस्लाई के भन्ने
सबै तैयार भैसकेको छ
कसैलाई गाली गरे मात्र
जनता ताली बजाउछन
त्यसैले यसपाली
नयाँ बर्षको पहिलो गाली
मान्छेको भिडमा सुनाउछु
तिमीले रेडियोमा सुन्नु
साहेद लोडसेडिङले टिभि नआउला
साहेद म यहि भन्छु
झुट्टै भए पनि
अर्को साल देश भरि
बत्ती बालेरे नयाँ साल मनाउला
यो साल मैन बत्ती मै चित्त बुझाउ
मैन बत्तीको भाउ बढ्ने रे
बरु आजै किन्नु
हरेक बर्ष जस्तै
यो बर्ष म साहेद
तिमीलाई शुभकामना
दिन भ्याउदिन होला
साहेद तिम्रो फोन पनि
रिसिभ गर्न भ्याउदिन होला
म कहि ----------------
ब्यस्त हुन्छु होला त्यो दिन
त्यसैले अग्रिम शुभकामना
नयाँ साल 2 हजार अ कति रे
हो त्यतिको शुभकामना

पात्लेखेत-७, म्याग्दी

No comments: