सन्चे दाई र मेरो मित्रता


स्यानु पाईजा

सन्चे दाई र म सेल रोटी पार्टनर
दशौ चरणको सेल रोटी पकाईसक्यौ
आफत्व सेलरोटी जोडिए जस्तै जोडिन्छ
फुर्सद नै कहाँ छ र ? अरु वेला
मुस्किलले मिलाइको बिदाको तालमेल
सेलरोटी पकाउनु मै बर्वाद गरे जस्तै लाग्छ
भबिस्य र पैसा भन्दा भन्दै बर्तमान खुम्चिए जस्तै
रोटीको फन्को धुम्दै गर्दा मुवाईल बज्छ
सन्चे दाई को काली एफएम टु्युन हुन्छ
मेरो सेलरोटी ट्रेर्निङ्ग शुरु हुन्छ
सेलरोटी सेलरोटी नै हो ढंग नपुगे रंगले हुदैन
सन्चे दाई को काली एफएममा समचार सकिउन्जेल
रोटी पुरै बिग्रिसकेको हुन्छ, टुक्रा टुक्रा सेलरोटी
पकौडा, मस्यौरा आकारमा मेरो मजाक उडाउछ
रोटी हेरेर मेरो मुड बिग्रन्छ
एफएम सुनेर सन्चे दाईको मुहार बिग्रन्छ
आलुदम ले बिग्रेको सेलरोटी सच्चाएर निल्दा
सितन बिना पनि निल्न सकिने छिमेकी पानी
बढि नै निल्यौ हामीले आलुदम सँगै
मैले सेलरोटी बिगारेर सरी दाई भने
छिमेकी पानीले असर देखाउदै गए पछि
सन्चे दाईले काली एफएफको रि-बोर्डकास्ट गर्नु भयो
बिना बिज्ञापन बज्ने काली एफएमको समचार
मिस्की बिशिष्ट श्रेणीमा पास भई
उस्को साथीहरु अमेरिका पढने अरे
बिक्की पनि पढाई बिगार्ला जस्तो छ
रातबिरात कता कता हुईकन्छ
उतै पठाउन पाए सिध्रिन्थ्यो कि
पानी तान्ने मोटर बिग्रे छ
फलानाको अल्सरको अपरेसन
फलानाको के के जाती के जाती
समचार नसकिदै रुन्चे ब्रेक लाग्छ
रुन्चे ब्रेक को बिच बिचमा समचार
रुन्चे दर्शक, श्रोता रुन्चे तालमेल मिलाउछ
सन्चे दाई र मेरो विकएण्ड यस्तैमा जान्छ
बिग्रेको सेलरोटीमा आलुदम,गम एन्ड गम
यसरी नै बग्दै छ सन्चे दाई र मेरो मित्रता
बिग्रेको सेलरोटी जस्तै जिवन आलुदमको बलमा
छिमेकी पानीमा बग्दै र ओत लाग्दै
काली एफएमको समचार उस्तै छ
टेलिभिजनको सिको गर्छ
हरेक पल प्रत्यक्ष्य प्रसारण गर्छ
थुप्रै पटकको बिग्रेको सेलरोटी पछि पनि
सेलरोटी खाने रहर र मित्रता यथावत छ।
सन्चे दाईको २५ बर्ष टक्दै गर्दा
मेरो १२ बर्ष चल्दैछ प्रदेशमा
सन्चे दाई र मेरो मित्रता

पात्लेखेत-७, म्याग्दी

No comments: