ठुली


इश्वर चाम्लिङ्ग

फक्रिसकेछौ ए ठुली बैशको फूलबारीमा
कस्तो अविरल चाह सबैको
मैले नि सुटुक्क चिहाए
कस्तो निरन्तर चाह यो
आज पो मैले चालपाए
फक्रिसकेछौ ए ठुली तिम्रो त्यो रातो साडीमा
कस्तो बान्कि यो बैशको
मैले नि सुटुक्क चिहाए।

लालीगुराँसको रङ्ग तिमीमा
चन्चलताको चंगा तिमीमा
तिमी मुस्कुराउदा झन चन्द्र तिमीमा
चम्किरहेछौ ए ठुली बैशालु ताराबारीमा
कस्तो सुगन्धित चमक तिम्रो
मैले नि सुगन्ध चालपाए
कस्तो अविरल चाह सबैको
बल्ल पो मैले चालपाए
फक्रिसकेछौ ए ठुली बैशको फूलबारीमा
कस्तो निरन्तर चाह यो
मैले नि सुटुक्क चिहाए

तिम्रो मुहारमा मधुर ज्योती
हेराइ नशालु आँखामा मोती
तिमी मुस्कुराउदै बोल्छौ जब, साङ्गीतिक सुर झै मिठो बोली
गुन्जिरहन्छौ ए ठुली सबैको मनमन्दिरमा
कस्तो सुमधुर झन्कार तिम्रो
मैले नि प्रेमालाप गाईरहे
कस्तो अविरल चाह सबैको
बल्ल पो मैले चालपाए
फक्रिसकेछौ ए ठुली बैशको फूलबारीमा
कस्तो निरन्तर चाह यो
मैले नि सुटुक्क चिहाए
कस्तो लालायित भईसके
मैले नि प्रेमालाप गाईरहे
मैले नि प्रेमालाप गाईरहे

बेलायत, फेब २ २००८

No comments: