पलासको फूल कुन हो ?


स्यानु पाईजा

साथीको बिहे बाट फर्के पछि
म कहि हराएको जस्तो भएको छु
मेरो सब्जी पसल हराएर
फूल पसल जस्तै भएको छ
जहाँ पनि नयाँ थप्नु नै पर्ने
मेरो साथीको नौलो नमुना बिवहा
वाह ! मलाई पनि नमुना नै लाग्यो
साच्चै परिबर्तनको थालनी लाग्यो
त्यहाँ कसैले महँगो ऊपहार दिएनन्
कसैले हनिमुन प्याकेज गिफ्ट गरेनन
सय जनामा एकले पनि कण्डम र
रोमान्टीक साहित्य उपहार गरेनन
सोमरस लेपन गरेको कुरा गरेनन
रयापर मा नबेरिएका फूलहरु
कसैलाई रयापरमा के होला कौटुहल भएन
मात्रै फूलहरु थिए उपहारमा
नगद थिएन, रूमाल थिएन , खादा थिएन
केही कृर्तिम फूलका बुकेट थिए
केहि गिफ्ट सप मा किनीएका बुकेटहरु
प्राय सबै बगैचाका फूलहरु नै थिए
पञ्चे बाजामा नाँचे मन खुलेर म पनि
एउटा नयाँ थालनी को खुसीमा
ऊपहारको नाममा पसेको नगद रोगले
मेरा दुई पुस्ता कुँजिएको बेला
एड्स उन्मुलनको खबर सुनेझै म खुसी छु
अब जन्मने सन्तानलाई यो बिमार सर्ने छैन
बिबाहाको भोज सकिए पछि
फूलका थुङगा सित नानी हरु खेले
प्लाष्टिकका फूलहरु घरभित्र ओसारिए
केहि गिफ्ट सप मा किनीएका बुकेटहरु
बाँकि सबै बाहिर पसारिएका थिए
मेरो साहनुभुती ति फूलका थुङगालाई
सक्ने जती ल्याए आफै सँग
त्यसैले मेरो सब्जी पसल हराएर
फूल पसल जस्तै भएको
कयौ थरि फुलहरु बासना थरि थरि
मेरो ग्रहाकले गरेको प्रश्न अब सब्जी बेच्नु हुन्न ?
सबैलाई मैले फूल बेच्न थाले जस्तै लागेछ
कति केटा केटी त फूल मागेरै लगे
तर मलाई कहिल्यै नसोघीएको प्रश्न
सात बर्षे बालक ले सोध्छ
अंकल यी फूलहरुमा पलासको फूल कुन हो ?
किन कि सबै फूल राम्रा थिए
भए जति फूलको एक एक थुङ्गा उस्लाई दिए
तर पनि उ मलाई पलासको फूलनै माग्दै थियो
बाबु पलासको फूल राम्रो फूल होईन रे
मैले दिएको जवाफले उ रिसायो
एक एक गरेर फूल टोकरीमा फर्कायो
उस्ले उस्को आन्टीको डायरीमा लेखेको भेटेको रे
म पलासको फूल हुँ – उस्को आन्टी बेस्ट आन्टी रे
द्वण्डको बेला मा मारिएकी रे बिचरी
पलासको फूल पनि बेस्ट हो उस्को अनुमान
तर म अनुमान बिहिन छु
किन कि मैले पलास देखेको पनि छैन
तै पनि मैले उस्लाई ढाँटेको छु
यो पलास फूल्ने सिजन होईन भनेर
त्यसैले म आजै देखी पलासको खोजीमा छु
मैले पलासको फूल ल्याईदिने बाँचा गरेको छु
अचेल मेरो मन पलासको खोजीमा हराएको छ ।
कस्तो होला पलासको फूल ?
गीतहरुमा भेटीए झै होला पलास ?
म पलासलाई बगैचामा फुलाउन चाहान्छु
तपाईले चिन्नु भएको छ भने मलाई उपहार दिनुस।
मैले चिन्ने जतिलाई सोध्दै छु पलास कस्तो हुन्छ ?
मैले दिन नसकेको जबाफ र नभेटेको जबाफ
म पलासको खोजिमा छु ।

पात्लेखेत-७, म्याग्दी

No comments: