करेशा फ्रेश सब्जी पसलेका कुरा


स्यानु पाईजा,

आलु चार रूपैयाँ किलो
टमाटर छ रूपैया किलो
खुर्सानीको यति,लौकाको उति
लामै सुचि छ भित्ता भरि
यस बर्ष म्याग्दीलाई
वायरलेस नेटबर्कले छोयो
थ्याक्स महाबीर पुन
kresahfresh@yahoo.com
जानेर नजानेर याहुको बिज्ञापन
करेशा फ्रेशको शान मैले
भर्खरै किनेको नयाँ कम्प्युटर
नाफा त निक्कै भयो कि क्या हो
मैले सुन बेचेर किन्न नसकेको
तिमीले तरकारी बेचेर किन्यौ
ब्ल्याकमा त बेचिनौ ?
सुन-चाँदी पसलको मोहन दाईको मजाक
स्थानीय पत्रिकाले लेख्छ-
कम्प्युटर सस्तो भयो
अब तरकारी पसलेले पनि किने
ल हेर्नुस छापियो करेशा फ्रेशको फोटो
फोकट मै भयो मेरो बिज्ञापन
साहेद त्यही भटेर होला
दैनिक थपिने नयाँ च्याट फ्रेण्डस्
पहिलो सम्बोधन- हाय फ्रेश दाई
बासी तरकारी छ ?
आज आलुको शेयर घटेछ नी !
अर्कोले सोध्छ गाउँ बाट–
ईस्कुशलाई ईङलिसमा के भन्छ दाई ?
कुईरेलाई पकाईदेको नाम के हो सोध्दैछ
अ अअअअअअअअअअ खै के भन्छ ?
रुखमा फुल्ने मुला हो भन्देउ न हा-हा-
साहेद उ रिसायो होला गयो
अर्को आउछ बिदेश बाट-
ओके ले कस्को स्वास्नी भगायो र ?
बेनीमा धडेरी लाई कति हजार हात छ ?
उमेशले कत्तिको कमाको रैछ ?
बिबेकको धर पुरा भयो ?
कस्को को सँग चक्कर छ ?
मलाई जब्वरजस्ती कुराउटे बनाउनु खोज्छन
आमालाई कस्तो छ ? सोधेन्
बाबालाई कस्तो छ ? सोधेन्
यस्तालाई मैले दिने रेडिमेड
जबाफ छ – थाह भएन !
अर्कोले थप्छ- पलाँसको फूल भेटनु भो ?
यो लिङ्क हेर्नुस मेरो कबिता छ
यो लिङ्क मा जानुस .... छ
सत्ते ! बासी तरकारी सोध्ने बाहेक
मलाई जिस्काउने अरु केटी छैनन
मलाई बेला बेला मा जिस्काउने
कसैले पसलमै आलु छ सोध्दा पनि
मलाई उनैको याद आलो हुन्छ
अचेल उनको पनि आगमन छैन
साहेद टपिक पुरानो भएहोला
रस सकिएको चुईगम जस्तै
लागे होला- हाय फ्रेश दाई
बासी तरकारी छ ?
अब उनलाई के स्वाद
उनि सित मेरो गुनासो छैन
बरु ईस्कुसलाई रूखमा फल्ने मुला भन्देउन
बेमौसमको जोक होईन
मेरो ईङलीस कम्जोर भएर हो
किन कि मेरो किताव र डिक्सनेरीमा
के माने ईस्कुश भन्ने नै थिएन
सरी भाई नरिसाउ है ।

पात्लेखेत-७ म्याग्दी

No comments: