नानुको यादमा


गणेश पुर्बछाने मगर

1.नानुको यादमा

खै कस्तो हो यो मेरो जीवनको कथा ?
कहा बाट सुरु गरौ मेरो मनको ब्यथा?

जहा कहिले हाँसो छ त कहिले रोदन
अनी कही मिलन छ त संगै बिछोड

आखिर ओइली झरेको फूल झै छ यो मेरो जीवन
थाहा छैन किन ?अझै झिनो आशमा अल्झी रहेछ यो जीवन

हो "नानु" सायद तिम्रै याद मा
अझै तिमी आउने झूटो आश मा

तर थाहा छैन,मलाई यो समयले कहा पुर्याउछ
यही निर्दई समय ले नै मलाई कैले हसाउछ त कैले रुवाउछ

आखिर यस्तै रहेछ मेरो जिन्दगी
बेशाहारे अलपत्रे कर्कलाको पानी

पठाएको थे मैले "नानु" तिमीलाई मायाको सौगात स्वोरूप पहिलो प्रेम पत्र
तर थाहा छैन पढ़ेउ पढ़ेनौ पारेऊ त्यसलाई तिमीले अलपत्र


*********आखिर किन भनन मेरी नानु *********
२०१०-३-२३

2.अनुभब

आज किन कुन्नि मलाई मृत्यु देखि डर लाग्छ
तर मरी नै गए पनी सहीद को रुपमा अमर हुन मन लाग्छ

आखिर जिन्दगी भन्नु हाम्रो केनै पो रहेछ
यो त केवल धर्तिलाइ बोझ मात्र रहेछ

न त यहाँ आफुले धेरै बाच्छु भनेर हुन्छ
न त यहाँ मर्ने ले आफ्नो इच्छा ले मर्न नै सक्छ

बुझे हुन्छ सबैले जीवन हाम्रो अनुभब को संगालो मात्र रहेछ
अनी यो जन्म र मृत्यु त केवल भगवन को हातमा पो हुदो रहेछ

3.परी हौकी

परी हौकी अप्सरा भनिदेउन मलाई सुटुक्कइ
पहिलो भेट मा नै पारी गएऊ मलाई तिमीले भुतुक्कई

रूपरंग हेर्दा अप्सरा झै लाग्दछ
एकै क्ष्यण नदेख्दा तिमीलाई मेरो मनै पोल्दछ

शिरै बन्दी शिर मा लाउदा कती राम्री देखेकी
मखमली फरिया मा झनै आहा कती राम्री सजेकी

आखिर पहिलो भेटमा नै फ्याकी हालेऊ पिरतिको जाल
मन मिले लान्छु तिमीलाई यही आउदो साल

बिस्वास गर मलाई नसम्झे है छाडी जाने भनेर
लाइ देऊ बरु चोखो माया आफ्नै प्रियतम ठानेर

दिन्छु चोखो माया दुखाऊदिन पबित्र त्यों मुटु लाइ
लान्छु हात तिम्रो समाई जुनी जुनी जनम भरी लाइ

No comments: