जान देउ


गणेश पुर्बछाने मगर

1.जान देउ

छोडी जाने मायालु लाइ ,, जान देउ
व्यर्थै....उस्को पछी लाग्छौ किन??
जब यँहा ....दुनिया नै स्वार्थी छ भने
छोडी जाने निस्ठुरीको ,, फेरी आसा गर्छौ किन??

जाने ले त गइ नै हाल्छ ,,छोडी एक्लै पारि तिमीलाई
उस्को मन बाधी,,चटक्कै नै माया मारी एक्लै पारेर
आखिर ! जति चोखो माया दिए पनि तिमीले
जाने मायालु न हो? जान्छ मन मा तिम्रो छुरा रोपेर

बरु समाल्ह तिमि आफै,,छोडी जाने निर्मोहिको नगर है आसा
हुदैन है यँहा,, त्यस्तो निष्ठुरीको केहि भरोसा र भर
पागल घायल प्रेमी झै बनि ,,छाडी जाने स्वार्थी लाई सम्झी तिमीले
समयलाई तिमीले ...नफाल न ब्यर्थै खेर

बुझ्ने गर तिमीले ,,जिन्दगि त तिम्रो अनुभब को संगालो न हो
जँहा हुन्छ कहिँ हाँसो त कहिँ रोदन
आखिर!!जति चोखो माया दिए पनि तिमीले
यँहा दुनिया नै स्वार्थी छ .... हुन्छ यँहा कहिँ मिलन त कहिँ बिछोड
क} मगर भाषामा पैले .......................

म्याकार होइन्ग डेले नाकोकी
म्याक्की न माह्योका
मिगीनौ नाकुंग तस्बिर कि
डोनार लोम्कैन्ग डेले लोम्काकी न माह्योका

हुर्की पाले न्गा मिक्ड़ी झालार मिगीनौ पिर ब्यथाकी
सीनांग सुख जिवानांग डाबरोन्ग {दु:ख} लेसानी
अतित ले सोटाक्नी याले नाकुंग यादकी
जिन्दगि डेच कालौ यांग्च न लेसानी


मालाकी पिर मालाकी दु:ख न्गा सिया ढ्यांग नि
बू आर राले नाकौ रोह न्गा न्गौ मिगीनांग
यदि मासिम जीवा ढ्यान्ग़ काले जोग्ड़ीया ढ्यान्ग़ नि
न्गा फर्केर राले नाकुंग मिचारियंग
+++++++++++++++ भ्या ++++++++



ख} नेपाली मा अनुवाद


बिर्सेर जौ भन्छु तिमीलाई
बिर्सन नि सकिन
मनको तिम्रो तस्बिरलाई
झिकेर फ्याकु भन्छु फ्याक्न नि सकिन

धुन खोज्छु म आँसु बगाई मनको पीरलाई
मर्दामा सुख बाच्दामा दु:ख रहेछ
अतितिले ब्युझाउछ तिम्रो यादलाई
जिन्दगि भन्नु हाम्रो एस्तै नै हुदो रहेछ

नमान्नु पिर नमान्नु दु:ख मै मरी गएनी
बोकेर आउला तिम्रो माया म मेरो मुटुमा
यदि नमरी बाचे भने दैब {काल} ले साचेनि
म फर्केर आउला तिम्रो त्यो न्यानो काख को माझैमा
2. सम्बन्ध

म त एक सत्यधारी कलम हु
तर तिमि त एक अनबुझ धारिलो हतियार हौ
मेरो मन मा त सधै मेरो जनता प्रति
मेरै जनताको बिस्वाश माया यो मेरो मुटुमा
अटी नअटी गुम्सेर बसेको छ
त्यसैले होला म त सधै
जनता को बिस्वसिलो आवाज मेरो
भित्रि मनै देखि निडर ता को साथ
जनता सामु पोख्छु
तर .....................
तर तिमि त परेउ एक अनबुझ अर्थात
यहाँ तिमि कसैको आड लिएर
निर्दोष जनताको आवाज बोक्नु त कता हो कता उल्टै
एक लाटो कोसेरे चरी झै बनि
उल्टै जनताको आवाज बन्द गर्न पट्टि लाग्छौ
आखिर तिमि एक डरपोक काएर
कसैको आड मा चल्ने धारिलो हतियार न परेउ
त्यसैले होला हेई मुर्ख हतियार मलाइ त यस्तो लाग्छ
तिम्रो साथ मा मन हैन त्यसको सट्टा मा
तिमि भित्रि ढुंगा पो छ कि क्याहो???
नत्र भने तिमि किन अन्जान पल्टिएर
तिम्रो कुरुर अनुहार लाइ उत्तानो पारेर
एक लक्ष्य हीन हासो को खित्का छोडथेउ र ?

के यहि हो तिम्रो मेरो अस्लिल सम्बन्ध?
जहाँ तिम्रो विचार बेग्लै मेरो विचार बेग्लै छ
अर्थात तिम्रो लक्ष्य भनेको निर्दोष जनताको
सत्यताको आवाज लाइ
कसैको आड मा बन्द गर्ने
छि मलाइ त तिमि संग मित्रताको सम्बन्ध
गास्न पनि डर हैन घृणा जागेर आउछ
किनकी तिमि परेउ एक डरपोक काएर धारिलो हतियार
तयसैले होला तिम्रो र मेरो बीच एकै रत्ति पनि मेलमिलाप छैन

म त सधै सत्यताको बाटो हिड्छु
तिमि त साथै यहाँ झुतोलाई अंगाली
हिन्ग्सा र हत्यालाई प्यारो ठान्छौ
बुझेर र पनि अनबुझ बनि तिमि
डरपोक बनि यहाँ कसैको सहर मा
अर्थात कसैको आडमा निर्दोस लाइ
बिर सहिद को उपनाम दिन्छौ?

के यहि हो त तिम्रो मेरो अस्लिल सम्बन्ध?
जहाँ तिमि र म मा एकै रत्ति पनि मेल मिलाप छैन हामि दुइ बीच
म त सधै सत्यलाई अन्गाल्छु
सत्य लाइ जनता सामु पोख्छु
तर तिमि त यहाँ बिना उदेस्य
लाचार बनि निर्दोस चेलीको सिन्दुर संगै
उनको बाल बच्चाले पाउने अधिकार लुटी
निर्दोस चेलीको अवला अनि अस्मिता माथि खेलवाड गर्छौ
हेई मुर्ख हतियार के यहि हो त तिम्रो मेरो अस्लिल सम्बन्ध?
जहाँ एक रत्ति पनि तिमि र म मा मेल मिलाप छैन.................

हे मुर्ख धारिलो हतियार
हिम्मत छ त औ मिलाउ हात
लाग मेरो पछी देखाऊ तिम्रो पौरख
जसरि हाम्रो पुर्खाको पालामा
देखाएको हतियार ले झै गरि
जित जनताको मन विश्वास
अनि यदि तिमीलाई रगत बगाउने नै सोख छ भने
बगाउ तिनको रगत रेट तिनको घाटी
जस्ले यो देश बिगार्नु खोजिरहेछ
पर तिनलाई टुक्रै टुक्रा
जस्ले यहाँ जनताको गास बश कपाश खोसेर को छ
के सक्छौ यदि सक्छौ भने तिमि नडराउ कोहि संग
अर्थात यदि सत्यताको कलम लाइ अंगालेर
तिमीले जनता को निम्ति ज्यान दिन्छौ भने
म छु तिम्रो साथ हर पल हर क्ष्यण अनि
यदि तिमीले सत्यताको बाटो रोज्दा
तिमीलाई कसैले काएर बनेर तिमि प्रति क्रुर व्यवहार गरि
पछी बाट गोलि र बारुद को सहारा लिई घायल बनाउन खोजे
नडराउ तिमि किनकी म छु तिम्रो साथ
अर्थात उतिबेला म बन्ने छु तिम्रो निम्ति त्यो
गोलि र बारुद लाइ छेक्ने तिम्रो सुरक्ष्या को ढाल

के सक्छौ ?? मैले हैन यो
जनताले मागेको पुरा गर्न ?? हा हा हा हा
अह सक्दैनौ मलाइ पुरा बिस्वास छ
तिमि मा छैन त्यो जोश जुन हाम्रो पुर्खाको पालामा
भीमसेन थापाले चलाएको हतियार मा भएको जोश
त्यसैले होला हे मेरा सत्यवादी जनता तिम्रो साथ चाहिएको छ
दिन्छौ हैन त साथ ?
किनकि मलाइ त्यो हतियार उद्याउन मन लागेको छ
जुन भीमसेन थापाको पालामा नउद्याएको खुकुरी लाइ फेरी
जनताको हक हित को लागिनै उद्याउन मन छ हर क्षण हर पल सधै सधै भरिलाई.................
3.बने मै आफु अन्जानी

हिड्दा हिड्दै जीवन को यो गोरेटो मा
धेरै ठाउमा ठक्कर खाइयो
प्रियसी को आस जवानी को जोश मा
दिए चोखो प्रेम सबै स्वार्थी माया पाइयो

जीवन भन्नु हाम्रो अनुभव को संगालो पो रहेछ
आज हो या भोलि ?? यहाँ कस्लाइ केथाहा?
आखिर यहाँ मरी लानु केनै पो रहेछ ???
मन भरि बोक्ने पर्दो रैछ अनगिन्ती पिर ब्यथा

सम्झन्छु म ति अतित का दिन हरु
रमाउछु म आफ्नै दुनियामा
बोकी सून्यताको मन हरु
उही स्वार्थी प्रियसी को यादमा

आखिर एस्तै रैछ हाम्रो जिन्दगानी
उस्त उस्तै हो कर्कलाको झै पानि
चोखो माया दिदा दिदै पनि उनीलाई
पाए धोका बने मै आफु अन्जानी

4.एस्तै हो माया भन्ने

टाढा टाढा उडी जाने त्यो पन्छी को
हुन्छ के को भरोसा?
छितिज पारि आफु लुकेर
पारि जान्छ सबै आकाश सुन्य नै

छोडी जाने निर्मोही प्रियसीको
किन गर्छौ तिमि आसा??
मन भरि स्वार्थी माया बोकेर
पार्छन प्रेम को भण्डार सबै रित्तै नै

उदाएर अस्ताउने त्यो घामको
पिछादियेर तिमि किन बन्छु निरासा?
जहाँ माया त्यहिँ हुन्छ जीवन
बरु चोखो मायाको परिभाषा बुझ झट्टै

फुल पनि फक्रिन्छ बैस छदै उस्को
बोकी साथ मा प्रेमको बास्ना छर्ने आसा
तर उसैलाई अत्तो पत्तो छैन
त्यहिँ फुलमा हुन्छ निर्दई स्वार्थी काडा सित्तै

एस्तै हो माया भन्ने चिज
हाँसो रोदन मिलन बिछोड
गर आफैलाई विश्वास भरोसा
तब मात्रै चिन्छौ तिमीले चोखो मायाको अर्थ छिट्टै
5.डर

आखा भित्रि लुकाई राख्छु तिमीलाई
मेरो नयन रसिएर
आँसु बनि खस्ने पो हौकी
मुटु भित्रि लुकाई राख्छु तिमीलाई
माया मेरो थोरै भो भनेर
धड्कन बनि धड्किदिने पो हौकी
भित्रि मनै देखि डर लाग्छ मलाइ
मलाइ छोडी अन्तै जाने पो हौकी
गर्छु साचो चोखो माया म तिमीलाई
तिम्रो माया अर्कैलाई पो दिने हौकी ??
भन माया के छ तिम्रो बिचार मलाइ
यो मनलाई छोडी अन्तै जाने पो हौकी
ज्यानले भ्याए सम्म देकै छु नि चोखो माया तिमीलाई
माया मेरो कमि भो भनि अन्तै डेरा सार्ने पो हौकी

THE----END
भन न मेरी माया PLEASE ढिलाई नगर न ल मेरो सारै पोल्छ तिम्रै याद आज भोलि

No comments: