अपुरो भो जिन्दगी


गणेश पुर्बछाने मगर

1.अपुरो भो जिन्दगी

कुन मोडमा चालेछु नि पाइला मैले
एकान्त पो रैछ ठाउ अघि जाने कुनै बाटो पाइन
कुन समय र स्तिथि मा गासेछु नि प्रेमको साइनो मैले
स्वार्थी रैछ उन्को मन चोखो माया मैले पाइन

अन्जानैमा कस्तो खाले रोजेछु नि फुल मैले
आखिर टिप्नै नपाइ त्यो ओइलिएर झरी जाने
जवानीको जोश मा कस्तो खाले प्रियसी लाइ चुमेछु नि मैले
आखिर उनि मैले बोल्ने नपाइ सुटुक्कै भागी पोइला जाने

बुझे मैले बल्ल एस्तै रैछ मेरो जिन्दगि पनि बिनाको माछा झै भो
आखिर रैछ तिम्रो मन चक्कु-छुरा थियो मेरो मन सारंगी
प्रेम को भिक्ष्या माग्ने थिए धेरै तर यो रिदय ले तिमिलाइनै रोजेथ्यो
बल्ल थाहा भो रोजाई मेरो गलत रैछ कर्मै खोटो अपुरो भो जिन्दगि

2.लाखौ लाख शुभकामना

सजिएर जान्छौ भने जाउ तिमि
हाँसी खुसि अर्कै हात समाई
बसी दिउला म नै तिम्रो निम्ति
सधै भरि तिम्रै यादमा आँसु खसाई

सुन मेरी प्रिय जतिबेला म मर्ने छु
उतिबेला तिमि बेहुली झै भइ दिनु
सुन मेरी प्रिय जतिबेला म सेतो कात्रो भित्रि हुनेछु
उतिबेला तिमि तिम्रो खालि सिउदो रंगाउनु

जति बेला मेरो लाश हरियो बासमा बोकी लादा
उतिबेला तिमि हाँसी-हाँसी रंगी चंगी डोलीमा चढ़दिनु
जतिबेला मेरो लाश लाइ चितामा राखी आगो सल्काई जलाउदा
उतिबेला तिमि तिम्रो नयाँ नौलो संसार बसाल्नु

सुन मेरी प्रिय बस्नु सधै नया नौलो संसार मा खुसि साथ रमाई
छैन मेरो अरु केहि सोक यहि नै छ मेरो चाहाना
म मरेर के भो त ?? सधै भरि जुनिजुनिलाई
तिम्रो निम्ति यहि नै छ मेरो लाखौ लाख शुभकामना

3.एस्तै हो माया भन्ने

टाढा टाढा उडी जाने त्यो पन्छी को
हुन्छ के को भरोसा?
छितिज पारि आफु लुकेर
पारि जान्छ सबै आकाश सुन्य नै

छोडी जाने निर्मोही प्रियसीको
किन गर्छौ तिमि आसा??
मन भरि स्वार्थी माया बोकेर
पार्छन प्रेम को भण्डार सबै रित्तै नै

उदाएर अस्ताउने त्यो घामको
पिछादियेर तिमि किन बन्छु निरासा?
जहाँ माया त्यहिँ हुन्छ जीवन
बरु चोखो मायाको परिभाषा बुझ झट्टै

फुल पनि फक्रिन्छ बैस छदै उस्को
बोकी साथ मा प्रेमको बास्ना छर्ने आसा
तर उसैलाई अत्तो पत्तो छैन
त्यहिँ फुलमा हुन्छ निर्दई स्वार्थी काडा सित्तै

एस्तै हो माया भन्ने चिज
हाँसो रोदन मिलन बिछोड
गर आफैलाई विश्वास भरोसा
तब मात्रै चिन्छौ तिमीले चोखो मायाको अर्थ छिट्टै

4.प्यासी छ यो मन

उदायो घाम
चढेछ बादल
गोधुली साझमा
फर्केर आउलाकी??

जुझ्यो आखामा आखा
लागेछ बैस
तिम्रो र मेरो मन है मिले
चोखो माया पो साट्छौकी ??

रस्यो नयन खसेछ आँसु
मनैको पिर पखाली
प्यासी छ यो मन मायाकै निम्ति
बुझेर तिमिली साचो प्रिती पो गास्छौकी??

5.शान्ति तिमि फर्की आऊ

शान्ति तिमि फर्की आऊ
हेर तिम्रै प्रतिक्ष्यामा
यहा रुदैछिन तिमरै नेपाल आमा

शान्ति तिमि फर्की आऊ
हेर तिम्रै यादमा
यहा निरास छन् लाली गुरास सारा

शान्ति तिमि फर्की आऊ
हेर तिम्रै पर्खाइमा
डाफे मुनाल रुदै छन् बनपाखामा

शान्ति तिमि फर्की आऊ
हेर तिमरै सम्झनामा
यहा सारा जनता दुखि छन् साथमा

शान्ति तिमि फर्की आऊ
हेर तिम्रै नाम मा
यहा रुदै छन् बिर सहिद को आत्मा

No comments: