कसलाई दिउ दोष यहाँ ??


गणेश पुर्बाछाने मगर

{क} कसलाई दिउ दोष यहाँ ??
.................................................
कति दिन बिते यहाँ कति रात हरु
म त सधै तिम्रै सम्झनामा रोइरहेछु

मन भरि अनगिन्ति पिर ब्यथा संगाली
थाहै नपाइ रस्यो नयन तिम्रै यादमा भिज्यो सिरानी

दुख्यो छाती चर्क्यो मुटु तिम्रै याद मा कुनै दबाई पाइन
ठान्थे मैले आफ्नै तिमीलाई तर चोखो माया कैले पाइन

कसलाई दिउ दोष यहाँ ??रैछ मेरै कर्म खोटो
रैछु मै आफै अभागी रैछ मेरै भाग्य रेखा छोटो

म त यहाँ मुटुभरी व्यथाको आगो सल्काई रहेछु
हरपल तिम्रै याद मा सम्झनाको पानि छर्की रहेछु

आखिर एस्तै रैछ हाम्रो जिन्दगि कर्कलाको पानि
चोखो माया दिदा दिदै उनीलाई पाए धोका बने मै आफु अन्जानी

{ख} मेरो रोजाई
......................................
कालो त्यो सन्नाट रातलाई उछिन्दै
सुनौलो यो बिहानीलाई नै रोजे

अतित का ति सबै कुरालाई बिर्सन्दै
बर्तमानको नया जीवन लाइ नै रोजे

जीवन भन्नु अनुभवको संगालो पिर-व्यथा बोक्दै
क्ष्यणिक - क्ष्यणको हाँसो लाइ नै रोजे

माया त गरियो धेरैलाई बैस छँदै
सबै बाट धोका पाइयो अब विश्वास गर्न छोडे

जन्मदानी एक्लै थिए मर्दा नि जान्छु एक्लै
त्यसैले होला आज मैले एक्लो जीवनलाई नै रोजे

{ग} स्वार्थी रैछौ नानु
.........................................
स्वार्थी माया साट्ने रैछौ आखिर
किन आएऊ निश्चल प्रेम बियोगी झै बनेर
झूटो कसम खाने रैछौ आखिर
किन आएऊ तिमी सत्य शाबित्री झै बनेर

भनेकै थे मैले नानू तिमीलाई
नबनाऊ है आफ्नो तिमी मलाई
कुल्ची जाने धुलो हु म सबैलाई
मिल्काई देऊ तिमी पनि यस्लाई

उतिबेला भन्ने गर्थेउ नानू तिमी मलाई
आदित दिए मैले मेरो चोखो माया हजुरलाई
हजुरले जे भने पनि बिस्वाश गर्छु म तपाईलाइ
अहिले बिचमा आई छोड़ी जाने कुरा नगर्नु है मलाई

हो नानू माया केहो ?मलाई थाहा थिएन
नेरी नानू बल्ल आज तिमीबाट थाहा पाए
नाना थरी झूटो कसम खाई चोरेउ यो मन
आज आखिर मैले उही नानू बाट धोका पाए

No comments: