फुल्नुको लालच सँग मलाई मोह छैन


आचार्य प्रभा

बरु मेरो अभिमान ढकमक्क फुलेर झरोस
मलाई कुनै गुनासो छैन ,
फूल्नुको लालचसँग मोह छैन
किन कि फूल्नुसँग सबै मोहित हुन्छन
त र... फुल्नुको अर्थमा
अभिमान फुल्नु हुन्न ,
रिस,राग अहंकार, फक्रिनु हुन्न
त्यस्लाई त जरैदेखी कुल्चिएर मास्नु पर्छ
किन कि...... फुल्नुको अर्थलाई जब
त्यस्ले कलंकीत बनाउछ भने /
बरु मेरो...... स्वाभिमान ,
बिना स्याहार ,सुसार ओइेलिन लागेको छ भने
म त्यस्लाई कदर गर्छु ,
ओइेलिनुको अर्थ बुझ्छु ,
झर्नुको महत्वलाई स्वीकार गर्छु
किनकी...... झर्नुको पनि त अर्थ हुन्छ ,
ब्यथा हुन्छ ,कारण हुन्छ
अनी म त्यस्लाई झरेर पत्कर हुनबाट बचाउछु
यसैले फुल्नु र झर्नुको अर्थमा
बराबर मह्त्व र समझदारी हुनु पर्छ
आफ्नो अस्तित्व नै गुमाउने बस्तु
फुल्नु भन्दा झरेको नै बेस हुन्छ ,
आँफैलाई जीवनको परिभाषा दिने
बस्तुको झर्नुको पनि महत्व हुनु पर्छ
त्यसैले... झर्नु,फुल्नु ,फुल्नु ,झर्नुको
औचित्य समान राख्नु पर्छ ,
फुल्नुको खुशीमा रमाउनु हुन्न
ओइेलिनुको अर्थमा निरश हुनु हुन्न
आखिर सोचौं त हरेक कुराको
आफ्नै अर्थ र महत्व हुन्छ भनी ........

(अमेरिका रचना ०३/ ०५/ ०९ बिहान ७ बजे )

No comments: