हाम्रा अमिट ईतिहासहरु


चकेन्द्र राई 'कैदी'

फुस्रदमा सृष्टिले मेहतन गरि बनायो नेपाल
परिको शिरको आकर्षक टिका जस्तै छ नेपाल

३३ सै कोटी देबाताहरुको बासस्थान नेपाल
अनेकतामा एकता हुने यो मेरो देश नेपाल

छातिमा राख्छिन् विश्को शिर सगरमाथालाई
जन्माईन छोरा एशिया तारा सिद्धार्थ गौतमलाई

शान्तिको दुत ति गौतम बुद्ध सिता र साबित्रा
भृकुटीले पनि खेलेको भुमी हो ठानिन्छ पवित्र

जन र जाती भाषा र संस्कृति सम्पन्न मेरो देश
प्राचिन र आधुनिक सम्पन्नताको संयोजन मेरो देश

चौबन्दि चोली दौरा र सुरुवाल हुन्छ की भग्नाभेष
रोदी र मारुनी दोहोरी गीतको अझै छ अबषेश

त्यो विश्व युद्धमा नेपाली लडे रे लडाकु बनेर
नेपालीहरु संसारै भरी चिनिए तब बहादुर भनेर

फोक्ल्याण्डकोटापु कोसोभो कारगील लडे रे नेपाली
बीरको नामले चिनिन थाल्यो बिश्वमा नेपाली

दुश्मनहरुले नेपाललाई लुट्न आक्रमण गरे रे
नेपालीहरुको साहसको सामु बैरी नै हार् यो रे

नालापानि लड्नेले युद्धको कथा सुनाए मलाई
श्रद्धाले एक पल्ट सलाम गरौ ति बीर हरुलाई

यो हाम्रो ईतिहास मेटेर मेटिन्न अक्षर छ सुनको
गर्व छ मलाई नेपाली हुदा यहि मेरो जन्म भो

No comments: